Släkten är värst

Med endast 6 månader tills vi ska söka skola så är hela min släkt igång med vad jag ska bli.
Här är några exempel:

Fammo: Merkonom (hon vet inte vad det är, men hon tycker det låter bra..)
Faster E och Farbror A: Gå gymnasiet, sen en finskt sommarjobb, universitet och sedan lärare
Faffa: Veterinär
Mommo och Moffa: Kock lr ngt i den stilen
Moster: Bonde
MOP: Det som jag själv vill.

Hur fan kan man förvänta sig att en 14åring ska veta vad man ska göra i typ resten av sitt liv??

It doesn't make any sence!



Varför ska jag lära mig flytande finska om jag ändå inte vill bo i Finland?

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: johanna

haha, ha allihop sagt va dom tkr du ska bli? :b Ja va ska man säg, tkr heje synd att du it vill bo i finland, men samtidit föstår ja vaför... :/

Ha en skön helg btw! :)

2009-09-04 @ 20:54:06
Postat av: Josefin

jopp ;)

2009-09-04 @ 21:18:29
URL: http://thefina.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0