The secret is:

Haha, vilken löjlig hemlighet, men jag har iaf bytt rum! Flyttat om man så vill säga.
Jag gjorde en film om det som jag tänkte visa, men tyvärr kan jag inte ladda upp den så jag får bara ta och visa några low-class-bilder istället. Men de är inte lika kul :(






Bror och Pappa hittade en 120 cm säng och frågade om jag ville ha den och jag tänkte "varför inte?". Även om jag är en av de få människor i världen som trivs i små hårda sängar..



Haha, jag har tom ett litet skabbigt kontor!...



Garderoben är allt för liten, så jag ska ta in en till imorgon

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: therese

:) snyggt

2009-10-15 @ 11:16:31
Postat av: therese

Men vad har ni i ditt rum nu då? :D

2009-10-15 @ 11:17:31

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0