Just de

Stressig dag (vad annars?). For till farmor och pratade lite skit, sen ut och rev grannhuset och till slut till Biblo (teket).
Har nog hänt en del idag men gissa vem som är hemma? Just de.

Nåja, de finns inte så mycket att göra. Bara 10 månader kvar till Vasa <3
Idol kommer ikväll också, tyävrr kan jag ju inte se på det. Just de.
Men de går och kolla på web-tv så ingen fara skedd egentligen.

Gissa vad som händer på söndag? Just de.

Kompisarna for till abc ikväll, men tyvärr for bror in före jag visst om jag slapp med.

Gissa vem som just kom in och klagade? Just de.

Min vardag är helt beroende av personen jag syftar på. Vi kan kalla den/det/hon/han för "Just de."

Just de suger. På alla sätt och vis. Ibland är Just de bra att ha. Men endast då Just de är glad. Som förut idag, när jag åkte hem med Just de. Snäll och trevlig som att inga bekymmer fanns i världen. Men sen, efter jag hängt upp tvätten och inte öppnad ventilen (!) tillräckligt för att fukten inte kommer ut och att blablabla så då fan, då blev de liv i huset. That's odd.

Men nog om mina problem om Just de. Det finns viktigare i livet än att störa sig på den/det/hon/han.


Katten hänger ju med.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: maddson

Sv: Hehe tack, har ingen aning vad jag ska göra för pengarna, kanske investera i en ny mysig höstkofta? :)

2009-10-09 @ 22:31:54
URL: http://maddsonn.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0