Jävlas du med mig?

Första lediga helgen på 3 månader. Allvarligt 3 månader utan en enda sovmorgon. Varje helg har P varit hemma, och med han här, då får man inte sova längre än till 8. Och just denhär helgen är han borta. Men tror ni jag fick sova inatt då? Näärå. För just denhär helgen är mina kusiner (som jag har skrivit ett inlägg om) här, och tro mig. De är värre än P. Vad har jag och en 6-åring gemensamt? N-A-D-A-


Så till på köpet har jag ju sovit 4 timmar inatt och de första jag hörde var telefonen som ringde. Klart jag inte svarade. Gissa vem som ringde?

Så nu har jag problem. Göra som jag förväntas och inte hamna i problem eller vara hemma och göra det jag vill??

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0