Byt aldrig säng

Det  måste vara det dummaste jag gjort hittils. Ni vet hur bra de är när man är van med något och allt flyter som det ska. Men tänk sen när man är ovan och allt går åt helvete? Ungefär så är det just nu känner jag nu.
En säng borde ju inte inverka på dagen precis.. Right?
Fast säng jag bytte har jag inte kunnat sova på typ, ja, vad blir det? 3 dar?

1.Först av allt är den för stor (skratta inte åt mig)
2.Sen så är väggen på fel sida. Haha, snacka om löjligt men när man rullar i sömnen (jag har rullar i marken x-antal gånger. Rekomenderas ej.) så är man van vart väggen finns.
3.Sen är det ju varmt såutihelvete också! Och de som känner mig vet att jag nästan aldrig fryser så BAD COMBINATION!
4.Katten bor i min säng. Med en stor säng är det inte så lätt att hitta henne alla gånger.



Svarta fläcken på mina svarta mjukisar, det är katten det ;D




Vilket patetiskt/konstigt/omoget inlägg egentligen. Tänk att spendera 5 värdefulla minuter på det?

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0