There will come a day when there be no pain to heartbreaks no worries about tomorrow

Kan de typ vara imorgon?

Ursäkta (eller vad är det att ursäkta?) att jag kommer låta überkristen här nu ett tag men jag är så inne i allt det. Särskilt han stand-up komikern Oa. Han var mäktig.
En anledning till att många inte går i kyrkan är för att de är så tråkigt. Allt är stilla och stelt. Oa hade en grej han sa som jag funderar ganska mycket.

"Det står ingenstans i Bibeln att Jesus skrattade med det står inte heller att han gick och sket"

Petrus sade: Mästare, jag måste uträtta mina behov. Jesus svarade: Gå, du broder. Bakom stenen där borta.
Låt oss sjunga bröder för att dölja ljudet av Petrus. Lärjungarna stämde in i sång och snart kom Petrus tillbaka. De fortsatte att gå.

Ingenstans i Bibeln står det något sådant. Med det finns ju ingen jävla logik i att de aldrig skulle gå på wc. Alltså är det ganska logiskt att de måste skrattat.

Man får sånhär weird känsla. Sitta här och skriva om Jesus och Gud och etc. Aldrig gjort det förr, så jag lämnar nog över det till kristna bloggar skriva av kristna människor.

Nu ska ja bara ta och lägga över lite bilder från telefonen.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0