Ett beslut

Det kan misstolkas enormt dethär nu men jag kan säga att jag ska inte ta självmord, jag ska inte ändra min sexuella läggning eller något annat liknande. Det har med detta att göra. Vad "detta" är, får ni väl komma fram till själv.

Tänk bara säga att jag har beslutat mig att göra något drastiskt och går det fel så kommer det förändras saker och ting. Väldigt mycket. Men efter höstdagarna har jag faktiskt kommit fram till en viktig sak.

"Inget vågat inget vunnit"

Och alla vill väl vinna? Åtminstone jag vill det, men jag vet inte hur det är med er. Därför tänker jag satsa stort. Men inte än. Om ca 3 veckor. Too much going on. Vem vet? Man kanske ändrar sig i sista stund? Men jag tror nog inte det. Jag vill våga.

Tack Amanda. Du kanske inte vet om det, men du fick mig vilja göra det här.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0