Christmas Cash

Dethär måste ju vara absolut bästa låten på länge.


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Pillan

Egentligen skulle jag inte ha den. Men min syster dotter är bara några månader gammal och jag vill inte att hon ska bli sjuk eftersom att hon inte har någon chans då. Dessutom dog två av mammas mostrar samma natt i spanskasjukan. Och det sägs ju att denna influensan är väldigt lik spanska sjukan. Så med respekt för mamma och min systerdotter så fick jag spruta in det där förbaskade vaccinet. Men de känns okej :)



Du själv då?

2009-11-11 @ 21:21:28
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/
Postat av: ellen

svar : jo de tror jag väl att jag ska, själv då? :)

2009-11-12 @ 14:58:21

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0