Gårdagens härliga samtal

Låt er inte luras av rubriken. Det var inte roligt igår kväll.
Här är ett urklipp:

(Pappa hade pratat i en halv timme om jordens undergång och jag håll på att slå ner honom)

Pappa: Imorgon kommer man bara få läsa om skador och olyckor.
Jag: Bra, då behöver du inte läsa tidningen imorgon

(Grannarna skjuter lite raketer)

Pappa: Om de bara kunde förstå vad de gör fel. Men en dag kommer de få ångra vad de gjort och då är de synd om dom. Bara de skulle ha lite respekt.
Jag: Men flytta till sibirien för helvete!

Och så höll vi på. Första gången jag någonsin sagt åt honom ordentligt och det var verkligen på tiden!


Förresten Johanna och ni. Jag tror inte jag får fa till fagerö på lördag..

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0