Aj som fan x 1 000 000

It's back. The pain is back.

Ni som känner mig vet ju att jag hade rejäla höftproblem för 5 år sedan. Jag hade 4 ml vatten i vänster höft och 9 (!) i höger. 3 är normalt.
Men nu ikväll kom smärtan tbx. KAN DEN INTE BARA FÖRSVINNA!! Ni vet inte hur jävla ont det gör, jag kan som inte stå på benet (suprise) för att de gör så jävla ont. Hur fan ska de gå i skolan imo? Ni vet, 70 trappsteg för att komma till rummen. Not so funny.
Dessutom är babeJohanna (inte rämänen) i lappland, så hon har övergett mig :( Näämen hon kommer väl på söndag hoppas jag.

Men nu ska knarka lite burana och hoppas att de går över.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0