Jaru

Vad gör man nu då? Känns som att man måste skriva av sig, men jag tror inte någon riktigt är så inspirerad att läsa om mina sorger. Men samtidigt vill jag ju inte vara glad, de är som fel tillfälle.
Inget nytt har ju hänt heller.

Eller jo. En till har dött. Fammos morbror. Kände honom ändå inte, men de känns så skit. Alla bara dör just nu. Thatäs just wrong.

Sen har jag väl gjort allt jag tänkte nu då, läst alla bloggar som jag tänkte läsa och kollat in alla sidor jag tänkte. Man kan ju alltid spela the sims 3 men till vilken nytta?

Just nu hör man Linnéas spelade bil som pratar:

"Sväng vänster. Sväng höger. Bilen går framframfram och stannar sen. Raaatt. Oj vad duktigt du är, fortsätt så. På. Av. Låt oss höra sången igen. Hjulen på bilen går runtruntrunt genom hela staden. Låt oss köra en stund"

Kom igen. Getalife.com.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0