Jag kan säga det jag tänkte säga imorgon

Och förstöra det roliga. Det var faktiskt inte ens planerat (haha, nej, jag är INTE gravid xD). Men jag har faktiskt letat efter en ny telefon ett tag och vill helst ha en touch. Så de passade ju ganska bra idag då när mamma kom till stan =)

Nu är det väl inte så svårt?

TYVÄRR så är det en likadan som Jonnas, bara att min är röd *puh*. Men de var den enda som jag ville ha som mamma gick med på (fan vad jag låter bortskämd!). Så nu sitter jag här i soffan med Bert-Erik :D

Jag har faktiskt lagt in ALLA låtar jag hade på telefonen! Johanna: Jag har bailando ;D

Nokia 5800 xpressmusic, tror jag.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Jonna

jo, he je no Nokia 5800Xpressmusic :)

Men he va nu bra du to en röd :D(a)

2009-09-17 @ 21:54:39
URL: http://jonsu.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0