Jag får nåt fel

Herregud. Kan inte pappa lägga av?

Han ringde just och klagade, bl.a på: Datorn var på när jag for imorse, persiennerna var nere, det låg kläder på golvet och matskålar på skrivbordet. = En normal tonåring.
Om jag inte har fixat upp det innan han kommer hem får jag utegångsförbud.

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ HONOM!?

Det bevisar min teori. Direkt om jag säger emot honom, så gör han mit liv till ett helvete och får mig känna mig som den värsta människan på jorden. Tack pappa. Jag hatar dig.

Hur mycket man än gör eller hur lite man än gör så hittar han alltid ALLTID fel. Så nu är min plan att hitta fel hos allt han gör, allt han säger och allt han inte gjort. Jag ska bli ännu bättre på att argumentera emot honom!

Snart får jag flytta hemifrån och INGET kan få mig att bo kvar här.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: sara

:(

2009-09-21 @ 18:43:08
URL: http://smuls.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0