Gomorron..

5,5 timmar sen jag gskrev förra inlägget. Way to go.

Jag känner mig sjuk. NI som känner mig, ni vet att jag aldrig fryser, men just nu fryser jag som aldrig förr. Idag vill jag inte vara sjuk men imorgon är det helt okej =)

Snart sommar och sol (kanske inte, men ändå)


...

På tal om sjuk, jag tycker riktigt syns om Kenza som blev sjuk och inte fick åka på VMA galan, med de är samtidigt väldigt moget att inte bli sur på Bella. Det hade nog jag inte klarat av..

HERREGUD! Bror mins  lastbil står här på våran går, och just som jag skulle stiga upp så startar han (= inga små ljud precis..)

Just ja, grattis elouise som fick moppekortet igår!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0