Said we would not make it

Vet ni vad man ska göra om man inte kommer på en rubrik? Lägg på musik och den första bästa raden, det är din rubrik.

Idag har nog varit slappaste dagen ever. Suttit vid datorn och kollat på tv. Gotta get a life. Näämen alltså. Jag har haft ett jätteintressant snack med en indier och plötsligt har jag han på msn. Blockad. Kanske pratar med honom nåndag, vem vet?

Jag lovade en i min klass att jag skulle visa hur mitt hår ser ut när det är nytvättat och nyfönat, så jag ska dra till duschen nu, kanske kommer upp en bild senare? Kika in.



Hur snygga är inte dessa? Planerade köpa dem ♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Frida

de var fina:)

2009-10-27 @ 23:28:28
URL: http://fridalundqvists.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0