Kristin Cavallari

Nog för att jag vetat de ganska länge, men inte orkat skriva om det. I nya säsongen av The Hills (säsong 5) kommer plötsligt Kristin från Laguna Beach (LC's gamla kompis) med i det hela. Och Lauren lämnar serien för att fokusera på sin modekarriär! That's just wrong.. Lauren, Lo och Audrina är enda anledningen till att jag tittar på det. Så jag får väl börja kolla på The City nudå istället. Fast jag vet ändå inte hur Kristin riktigt är, men jag har en uppfattning om att hon är Heidi-act-a-like. Och jag gillar inte Heidi.

Nej tack!                                                      Ja tack!



Nya The Hills, season 5



Just de! Nästa avsnitt, nr 2, kommer ikväll på MTV klockan 18.10 svensk tid, 19.10 finsk tid! :D
Tyvärr kan jag ju inte se det.


Haha. Heidi (längst åt vänster) ser ut som att hon har för mycket luft i lungorna.
Kristin (i mitten) tänkter typ "va i helvtet? I own this world".
Och sist men inte sämst Audrina (längst åt vänster) ser ungerfär ut som " I don't get it."

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0