Verkligen?

Eftersom jag inte har något att göra ikväll kan man ju köra lite old-fashion "Jag har aldrig". Men för att inte göra det så tråkigt så döpte jag det till "Verkligen." Läs och fashineras.


1. Jag har telefonfobi. Det finns verkligen inget värre än att prata i telefon. Man vet ju inte om den andra personen är ironisk, om det är andra personer som lyssnar eller ja, sånt. SMS 4-ever.

2. Jag har aldrig varit till en frisör. Fast de beror på hur man ser det. Min syster utbildar sig till Frissa och det är alltid hon som har hand om mitt hår. Men jag har aldrig varit till en frisörsalong.

3. Jag är sjukligt besatt av nyaste musiken. Jag har ingen favoritartist eller band utan jag lyssnar på all ny musik. Även om jag inte gillar den så är jag 99% säker att jag kommer lyssna på den ändå.

4. Jag är sjukligt besatt av Disney-channel + dess stjärnor med. Demi Lovato, Selena Gomez, Jonas Brothers, Miley Cyrus, Ashely Tisdale, Vanessa Hudgens, Zac Efron, Brenda Song. You name it.

5. Min katt är min bebis. Hur mycket jag än mobbar henne, håller henne upp och ner och frestar henne med mat så kommer hon alltid till min famn och hon ligger alltid på min mage när jag vaknar.

5. Jag älskar att färga håret. Och har haft många färger med. Platinablont, blont, mörkblont, alla nyanser av brunt, svart-blått, svart-lila, svart, rött. En hel del..

6. Jag gillar skolan. Ingen nörd men jag har absolut ingenting emot att gå till skolan. Kan bero på att jag har många favoritämnen (Matte, Engelska, Modde, Biologi, Geografi, Historia, Psykologi.)

7. Jag dagdrömmer. Väldigt, väldigt mycket. (Jonna du vet när jag stirrar ut i luften?) Jagvetinte, men plötsligt kommer jag på mig själv med att fundera på saker och ting.

8. Allt ska vara logiskt och ha en mening. Inget kan hända utan en anledning.

9. Universum, Gud och världens undergång psykar mig. Mår verkligen dåligt av att tänka på sånt. När går jorden under? Var finns Gud? Vad händer efter döden? Hur känns det att dö? Var slutar Universum? Ni fattar..

10. Jag följer bloggar, skvaller och kändisnytt slaviskt. De är bara sånt jag gör.


De blev ju en del, men somsagt, det är en tråkigt lördag(!)skväll.
Justja, den är jag otroligt dålig på att rita.




Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0