Vad annars?

Vad gör jag en tråkig kväll annat än ändrar designen? Fortfarande inte nöjd. Th har dock en bild dom hon tog i förrgår som hon ska skicka åt mig småningom.

Ni ser det vita runt headern?  Kan nån snälla visa hur man gör för att få bort det? Men måste säkert minska på wrappern, men hur får man den perfekt inskuren och minskad höjd? Jag är ganska tarkka om hur det ska se ut.

Vet ni frst hur kul det är att lyssna igenom gamla låtar man glömt bort man hade?
Sätt på all musik du har och plötsligt börjar Breaking Free från HSM 1 spela. Nästa låt kanske är Im yours eller Sweet miss Blue? Inte vet jag, men testa. Nu lyssnar jag tex på Sos -  Rihanna. Det var på den tiden då hon såg ut som alla andra Hollywood typer. Långt hår och massproducerade kändiskläder. Nu har hon kort stylat hår och en egen personlig stil. So much better.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0