"Pose"

Nu vet var min fula "pose" kommer ifrån. Syskonskaran för 14 år sedan. Svårt att gissa vem som är jag?



Bildern representerar oss syskon väldigt bra. Bror skulle egentligen vara med på bilden (orginalet är vårat kusin foto) men jag ville ha bild på mig (a). Han sitter där och ser dum ut. That's what he does. Mittensyster. Hon gör också vad hon brukar.. Ger en ointresserad blick och ja, bryr sig inte. That's what she does. Sen största syster blickar över oss andra och bossar. Är det inte det största syskon gör? Sen kommer vi till mig. Jag ser allmänt dum ut och ja, de är väl precis vad jag är..? Perfekt beskrivning av oss.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0