Hur man blir en proffsbloggare

Som de flesta redan sett på blogg.se's startsida finns ett inlägg om hur man blir en toppbloggare.



I en kort sammanfattning har hon skrivit att för att bli proffsbloggare så ska man

  1. Stava fel på flit
  2. Göra en sexig, missvisande header
  3. Var Narcissist
  4. Var aldrig ironisk och ha ingen humor i bloggen
  5. Kommentera dina egna inlägg
  6. Kopiera andras inlägg
  7. Låtsas bry dig om saker du egentligen inte har en aning om vad de är
Jag hatar att skriva fel, mitt liv är uppbyggt av humor, jag är alltid ironisk. Dessutom har jag annat att göra än att kopiera andras inlägg, skriva fejk kommentarer och stirra så mycket i spegeln så att den tillslut är söndertittad.

Jag förstår varför folk läser Kissie, Dessie, Paow, Amir och Amandavardet.
Men om man ska vara som de ovanstående 7 punkterna, hur kan då Foki, Lisaplace, Egoina och Nevnarien vara kända?

Förklara det åt mig. Cuz I don't get it.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0