Kvällen är så ljuvlig

ELLER SÅ INTE!

NU märkte jag att de på sidan står "Live YOU dream" fastän de ska stå, ja ni vet.



Kul för han då. Men om han nu gör det, kan han inte låta filmerna funka och designen fixa sig själv. De är väl inte så mkt begärt, right?


(jag är kristen. om det inte märks är jag bara så på satans dåligt humör.)



Kvällen fortsätter sin ljuva gång. Mobilen har dött och jag har tappat bort min laddare + att datorn är så trög så att den bara tiltar.

Bella. Kan du inte komma snart så jag har nåt att göra, nån att va med? Jag blir bara irriterad av att sitta här, men what other choises do I have?

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0