Jag är så stolt över mig

Och jag skulle inte varit de utan tredje Johanna <3

Vi sprang runt byn, och min kondis är ju inte världsbäst, men helt okej. Anyway. De är 3,6 kils runt byn och när vi sprungit 3 fick jag så jävla ont i knäna, men johanna, hon peppade och peppade och fan, jag sprang helt runt! Såå, johanna med bra kondis sprang ett varv till medan jag cyklade.
Sen tyckte jag att jag var så duktigt så jag belönade mig med en glass :D
På tal om de. Mitt healty life börjar imorgon. Peppa mig!
Nu är jag på så jävla bra humör så nu ska jag äta lite mager Thai soppa <3

Ajoo, jag har cyklat 30 kilometer idag me!



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: M L I

sv; tack så mycket! :)

Den har 10,1 tum. Så den är jätte liten :D

Men den är så perfekt om man vill kunna ta med sig den överallt :D

2009-07-29 @ 20:30:41
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Linnea

Wow va hurtig du är :D

hur lång tid tar det att cykla 30 km?

2009-07-29 @ 20:51:03
URL: http://linneaackerfors.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0