Hur mycket barbie är du?

Patetiskt test men, whatever.

Jag älskar...

Att ha lösnaglar? Aldrig använt
Att ha långt blondt hår? Öö, jo, de gör jag väl. Även om jag inte har
Ha rosa på mig? No way.
Små hundar? Jao
Ha söta små accossearer? Nej
Hatar att gå runt i bara svart? Hur kan man "älskar hatar att.." ? Inge fel på svart
Body lotion och body butter? Noup
Att blogga? Jao

Jag klarar mig inte utan...

Läppstift, speciellt rosa? Hur bra som helst
Att gå runt utan en spegel i väskan? Eh, nej.
En kamera? Nej
En kille i mitt liv? De skulle väl va bra att ha :)
Smink? Nej
Hårinpackningar och balsam varje dag? Inte varje dag
Rengöringsmedel? Joo
Smink i min väska? Nej, vet aldrig när det bövs
En extra tröja om jag behöver byta i stan tex?Jo
Tofsar och hårgrejor? Nej

Jag är...
Perfekt, alla är ju perfekta på alla sätt och vis? Det är ingen
Ful? Vilken sjukt dum följdfråga. Nej, jag är inte ful

(Hur fan räknar man poäng?)
16 - 21 Du är en riktig Barbie!  Puh, jag är ingen barbie. 10 Om jag räknade rätt ;)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Nina

hade du en bra helg?? =)



kramar

2009-07-13 @ 10:08:37
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Maria Flodström

Tack för kommentaren på http://designtestvanster.blogg.se/?tmp=13173100 det är jag som har gjort hennes design och det är bara min testsida för att göra nya designer. Vet inte varför så många hittat den. ^^

2009-07-13 @ 17:34:39
URL: http://mariaflodstroms.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0