Don't read

Inlägget är typ åt Johanna lr nåt. Fast alla kan nog läsa. Konstigt rubrik.

Vi har så olik stil. Totalt. Förresten everyone, jag ska färga håret igen. Fick sån jävla utväxt så de ser helt miffo ut. Nu ska jag färga det mörkt. Mörkt passar till allt. Kolla bara på Demi Lovato (A)
Imorgon far vi till Björneborg och shoppar lite. Jag har övergett mina drömmar på en systemis. De är egentligen helt onödiga. När man har en bra kamera annars, menar jag. Youtube <3 förresten. Har en jävligt lång lista som jag sitter och laddar ner här i regnets dystra melodi.
Näänu. Jag har annat viktigt att göra. Sova tex. Far tomorrow kello ..... (vad är 8 på finska?) *räknar på fingrarna* aaaah (i) Kello kahdeksan ;D Om man stavar det så.
Fan alltså.. Jag är en skam för det finska folket. På tal om de, jag tänkte starta en blogg som hette www.finskaflickan.blogg.se men nejfan. Det namnet var upptaget av en tjej som skrivit 3 inlägg sen Decembet förra året.
Hehe, sned stil är fin. How said I can't wear my converse to my dress, but baby, that's just me! Hur snyggt är inte de!? <3
Whaasaaap, kids. Peace out.

Jajo. Han som spelar Barney i How I met your mother är bög. På riktigt. Coooolt. haha.

Snyft. Inlägget är finare här en när det är publicerat :(

Dantti: Hur ändrar man storlek på texten? (a)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: johanna

JAG VET! tror ja :b he kan va att he it funkar heldär, he beror på hur man siir :D

Hald in ctrl + 1 (elä naen annan sifro upp ti 7 tror ja, heje olik på varje sifro)når du skriver ett inlägg. Prov de fram, dom flesta e skitful (a) (he e mest kursiv,fet osv)

2009-07-24 @ 21:23:26
URL: http://muminlemonad.blogg.se/
Postat av: Josefin

de funkar inte :/

2009-07-24 @ 22:04:36
URL: http://thefina.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kan du änder CSS:in?

2009-07-25 @ 11:28:25
URL: http://danielronnberg.tk

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0