Yeah man!

Woohoo, nu ar vi framme i Riga (y) Svinsvart att skriva, tangenterna sitter pa udda stallen..
Anyway. Jag kan ju skriva on engelska! (I)
Okej. Here we go. Resan gick bra, jag blev not even afraid of the height, som jag alltid blir. Planet kom 15 minuter tidigare then de skulle, bara bra det. Vi tog accually the wrong buss. Men it can allways get better. Vi kom till hostellet och there we met the manager, som var den coolaste personen ever! Typiskt nog var the electic avbrott when we arrived but whatever. Right now Im dying/dieing wtf of hunger, jag har not eaten sen imorse kl 9 soo, what do you.
Managern visade svinbra shoppingplaces so jag vet vad jag har att do tomorrow -> buy en ny garderob

Tyvarr kan jag inte put upp some bilder, it is so fucking beautiful! On sunday far vi till Jurmala om the weather feels like it, och de hoppas jag verkligen! Men nu klagar sis och mummy, but seeyah. Cuz det finns internet here! :D:D  Loveyall


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0