On my way home!

Äntligen på väg hem! Sitter nu på Silja Line Galaxy, tyvärr har jag bara 15 minuters tid..
Imorgon blir det ytters lite blogging om än alls. Jag far till Riga imorgon, sidu.

Bara så ni vet, jag har shoppat jävligt mycke! Ni vet fan ionte hur långt 800 kronor räcker för mig.

Vet ni det värsta med att vara borta? Man missar allt vad som händer hemma!

(Kan ni hemma, om ni vet, säga vad som hänt MI's pappa? Jag hörde att han är borta men har de hittat han?)

Vafan, jag har annat att göra. Vi hörs. Somewhere, somewhen. Men inte idag.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Cecilia

dom ha no hitta an redan, han va på "resande fot" haha :D

2009-08-05 @ 22:40:55
URL: http://cecilia-f.blogspot.com

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0