190809

Äntligen hemma efter en grymt lång dag!
Isar inte börja berätta allt i detalj men.

Förs imorse tog jag blodprov, inte alls så hemskt som jag trodde. Skolan löpte på *blabla* huvudvärk *blabla*.
Jag sku ti Jonna idag, för och rida, så vi for hem med Johannas buss. Så mycket roligare än vanliga bussen :D
Jaanå, sen for vi och red. (Johanna: Jag red pontus xD)
Tog väl 1 timme typ. Jävlar, vikken envis liten ponny :) Men söt var den iallafall.
Hjälpte till lite i stallet, och sen for vi tillbaka hem till Jonna. Stutsade på stussmattan ca 1 timme, och tog några minst sagt roliga bilder. Och en video, som säkert kommer upp nångång :)

Kl 8 hämtade mamma mig, åkte till abc och åt lite juustoateria. Halvtimme senare kom bror min dit, och sen följde jag med han hem med lastbilen ;D

Grattis till alla som orkade läsa.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0