Vaddå växthus effekt?

För den gör väl att de blir varm? Isåfall funkar det inte just nu. Jag har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv som jag gör nu! Och ni som känner mig, ni vet att jag aldrig fryser.
Fingrarna är som pinnar och fötterna är helt borddomnade. Hösten ÄR verkligen här.



En av de bilder som finns färdigt på windows vista. ÄLSKAR denhär bilden! När jag blir vuxen tänker jag bo (eller åtminstone ha en villa) på ett liknande ställe.

Mormor och morfar bodde för i dalarna, nära Borlänge och även om det bara är en bråkdel av denna bild älskar jag de stället iaf. Tyvärr har de flyttat ner till Falköping nu :( Men de är nog vackert det med.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0