Night talk

Vet ni hur skönt de är att sitta med sina girls, och bara prata skit om allt och alla! Man känner sig så lättad efter. Idag var jag iaf till Johanna. Satt och kollade på en massa gamla bilder *nocoments.* Hehe. Men en viss somebody ser ju lite annorlunda ut än vad somebody gjorde i 7an (A) Jo. Där sen efteråt for vi till abc och stackars Elouise kom som tur också dit!

Storyn berättar jag inte. Men resultatet ser ni här:



Sen var ju dessa sköna tjejer där med =) Fast jag tror nog inte att jag visar ansiktet.. I'm nice, you know. Men Jonna och Diana såg lite mer normala ut (a)




Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Jonna

Oj fuul :D

2009-09-23 @ 22:40:15
URL: http://jonsu.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0