Jag vet inte hur jag ska säga dethär

Jag hatar Gud. Egentligen inte honom utan bilchaufförer.



Lisa blev påkörd imorse av en bil. Nu ligger hon på soffan med ryggen avbruten och vi kan ingenting göra. Man ser hur hon lider, och hon ska inte få lida mer.



Jag ska gå till biblo nu med Linnéa så får pappa avsluta hennes kapitel.

Kan vi inte få behålla en enda jävla katt?!?!?!?!

3 katter på 8 månader. Nellie 6 December 2008. Pyret 30 Juni 2009. Lisa 25 September 2009.

Försvinner Lady så klarar jag det inte längre.

Det konstiga är att mamma i hittade henne i diket bredvid infarten. Normalt går jag ALLTID den vägen, men INTE idag. Skulle jag gått där så skulle jag sett henne.

Jag har fina bilder av henne som jag kommer spara för alltid, och sen klippte jag lite hår av henne som jag också ska spara. Dessutom hade hon en klo som var avbruten som jag tog hand om. Jag klarar inte dethär.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: jonna

Deltar i sorgen.. <'3



tkr välgidt synd om de. Krafter!<3

2009-09-25 @ 18:47:58
Postat av: Josefin

tack <3

2009-09-25 @ 19:32:51
URL: http://thefina.blogg.se/
Postat av: johanna

Sejr samma som jonna! Deltar i sorgen <3

Javet hu e känns att mist nån som stått en nära,hemskt! take care <3

2009-09-25 @ 20:56:54

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0