Blogg bråkar

AHHH! Jag får nåt nervous breakdown. Blogg.se har bråkat med mig heeeela jäävla kvällen :@
Och hur jag tänkte spendera kvällen.. Ja. Det blir väl en sen kväll igen. Hehe. Det enda jag gjort idag är bytt kanal på tvn och klappat katten.
Måste slita mig från datorn men jag vill inte. I ♥ my computer. That's true fact.



De gör väl jag med, men jag skryter inte om det på aftonbladet iaf.

Förlåt, men jag HATAT vekligen aftonbladets reklam! Dessutom är det så mycket. Går man in på expressen istället så är det nästan ingen alls.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Simone

SV: Tack så hemskt mycket! Det värmer :D

2009-09-27 @ 20:36:22
URL: http://fattybom.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0