You build me up, you break me down

Just som allt kändes som att man hade kontroll på livet så rinner allt mellan fingarna. Det kändes som att jag visste vad jag skulle göra och vad som ska hända. Men vips. Och nu vet jag inte.
Jag har huvudvärk. Jag har matteprov imorgon (och vem har inte läst?). Vem har en miffo-svårt engelskauppgift till imorgon som man inte kan? Jag måste veta vart jag ska på prao innan på fredag. Jag har telefonpratar-fobi. Jag HATAR, verkligen HATAR att prata i telefon. Undviker så bra jag kan.

Jag funderar på K-market i Lappfjärd, men jag vill inte vara själv. Johanna, skulle du va i eeppee? Eller så kanske jag far med Jessica till Bibloteket. De kan jag göra.

Sen har jag sjukt ont i benet efter jag var till fysioterapeuten. Äre inte meningen att de ska hjälpa en..? Kanske jag missuppfattade något. Jag har gått och stört mig hela kvällen på mina ben. Riktigt sjukt. Varför är de inte lika långa och varför kan man inte göra något åt det?! Nervous breakdown comming throu.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Tess

Hejsan :)



Just nu pågår en Veckans Blogg-tävling i min blogg, där jag försöker hitta alla intressanta, roliga bloggar där ute. Det hade varit kul om du vill vara med! Jag ska snart utse finalisterna, så om du vill vara med är det bara att anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-tavling-here-we-go-again.html



Kram, Tess

2009-10-22 @ 11:54:58
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0