Vilket misslyckad dag..

Herregud vilken stress! Kort: Vi sk ha med något bakat till skolan imorgon men eftersom jag var så himla snål gjorde jag en kladdkaka först. Efter det började jag göra en chokladbanankaka! Pointen är att de gick sönder. Så klockan 9 fick jag ställa mig och baka ännu en sockerkaka. Men den blev helt okay.
Vi ska ju stå där ute och sälja på marknan imorgon, och de kommer ju vara sinvkallt, så jag försökte leta upp den. Såklart hittade jag den inte. För att inte tala om hur skräpigt mitt rum är. Det är inte bara liite stökigt utan mer Dessie meats Paow. Har ni inte sett deras rum har ni missat något.

Som grädden på moset eller stickasockorna på vintern så har vi ju SA prov imorgon och jag har tappat bort mitt häfte. Dessutom kommer AP hem imorgon och förstör mitt liv lite till.

This kinda sucks


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: - P

Sv: Ja! Jag kommer ju snart få medelålderskris typ :O

2009-10-01 @ 23:03:35
URL: http://tankaritextformat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar om "bästa" : Simon Norrsveden är det :)

2009-10-02 @ 11:34:12
URL: http://aprilmay.blogg.se/
Postat av: jecka

va leta du riktigt upp?

2009-10-02 @ 16:51:55

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0