Varför?

Varför kan inte de 1,5 senaste åren av mitt liv bara ha varit en hemsk mardröm som jag snart vaknar upp från? Varför kan inte allt vara som förr då allt ännu var normalt? Varför har allt ändrats? Varför har allt bytts? Varför är inget som förr? Vad är det för fel på - ?

Jag är så förvirrad. Mitt liv är ett helvete. Allt är fel och jag vet ingenting. Allt är så konstigt och man vet aldrig vad som kommer hända. Hjärnan går på övervarv. Allting är stressande. Det finns inte en lugn plats - inte hemma - inte i skolan - ingenstans.

De säger att man lär sig av sina misstag - När ska detta misstag ta slut?

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: matilda

sv: japp :)

och sen har jag haft beting torsdag fredag,

så jag har inte vart i skolan sen onsdags och kommer inte tillbaka förs v.45 :)



förresten fin blogg:)

och jag vet mycket om hur jäkla tufft livet kan va,

som du kanske läst på min..

finns ifall det skulle behövas :)

2009-10-24 @ 14:48:03
URL: http://matildakkarlsson.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Vad är det som har hänt? :O

2009-10-24 @ 15:06:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Okej det låter ju hemskt tråkigt, vet hur det är när vänner sviker på det där sättet :S. Fast det är också tonårsfasoner hör jag!

Tur att det går över när man blir äldre.

Hoppas du har en bra lördag i alla fall.

2009-10-24 @ 17:45:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0