Tyskland nästa?

Haha, nu tänker jag lite stort. Jag ringde just de pinsammaste samtal hittils (you know, telefon-fobi?). Ringde till biblochefen och fick reda på att han är sjukskriven och sen klick. Han stängde av.

Började funder om jag kanske ska på prao med pappa? Han är ju lastbilschaufför.. Brukar köra till Sverige, Norge och Danmark och ibland även till Tyskland. Förmodligen går han med på att jag kommer, alla mina syskon har ju gjort det. Men de återstår bara att se om han kan fixa en körning till Tyskland, then I'll be happy! Även om jag inte gillar honom, så är han ju fortfarande min pappa. Nothing I can do about it, men har har också sina bra stunder.


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0