O.M.G

Herregud vad jag är trött! MOP drog till kyrkan så jag är ensam, åtminstone en timme.
Jag har lånat En ö i havet - böckerna och märkte igår kväll att de snart måste lämnas tillbaka, så jag bestämde mig för att läsa. Fast en ö i havet har jag redan läst, så den skippade jag.

Första boken gick bra. Då var jag inte så trött, så jag fortsatte på andra. När jag var färdig var ögonen slut men jag ville fortsätta läsa, de var ju så bra och jag skulle ju börja på sista boken. Och de gjorde jag, men när jag kom till mitten såg jag absolut ingenting hur mycket jag än anstrände mig. Så jag la boken bredvid mig och somnade. Vet ni var klockan var då? 4. På natten.
Vanliga ungar, sånna med liv, de festa en lördagskväl. Men så har vi ju jag, som bor låååångt bakom takana, så ligger och läser en lördagsnatt..

Men nu sitter jag här helt slut och ska nog läsa ut den sista boken. Varje del har ca 160 sidor men jag är bara på 70 än.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0