I'm alive

Getballe vad blogg.se är trögt just nu!

Idag är en stressig dag. Från skolan ska har vi ju kaklådor att sälja, och alla måste sälja 12. Trodde de skulle bli svårt men jag har redan 8 lådor sålda! Damn, I'm good.

Imorgon blir de också stressigt och datorn kommer nog i andra hand här ett tag :(
Nästa vecka har ju höstlov och pappa tvingar mig som vanligt att jobba. Fast den här gången sa jag åt han: "Vill du att ja ska hjälpa dej me dina jävla saker så ska du sluta klaga och jag ska få nåt för de också." Konstigt nog så sa han att om jag jobbar 5 timmar om dan så har jag 50 euro på en vecka. Bara han håller ditt löfte (like that's gonna happend..)


Kunde inte låta bli att lägga upp min och Johanna lilla meningslösa diskution.



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0