Höstdepression

Fortsätter min tv-tittar vecka. Eller ja, ända till ikväll. Då kommer ju han hem. Man får utnyttja sina chanser.
Händer inte så mycket för tillfället. Händer inget har man inget att skriva om. Alla dagar "flyter" på likadant.

Jag försover mig, somnar i bussen, orkar inte göra läxorna, halvsover på letionerna, stör mig på rasterna, hoppas att hjärnan inte spräng på väg hem, slänger mig i soffan, glor på tv till jag inte orkar nå mer och går och lägger mig alldeles för sent utan att ha gjort läxorna.


Visst är jag en bra förebild?
Men den årliga höstdepressionen är här och det finns inget jag kan göra åt det. Den kommer oavsett om man vill eller inte. Den orsakar stress, humörsvängningar, övertrötthet och irritation. Yey.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-22 @ 16:46:11
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: johanna

Precis likadant hos mieg! Måst ju va ett ganska vanligt fenomen, fö ja ork it ett piss ja heldär, men fösöker äntå föstås :s

2009-10-22 @ 17:26:06
Postat av: Josefin

haha, jag orkar inte ens..

2009-10-22 @ 17:52:46
URL: http://thefina.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0