Höstdagarna

Det märks att man är beroende av internet. 1 dygn utan dator och jag känner mig ganska tom. Men jag ångrar inte att jag åkte hit, det är riktigt kul!

Nästa vecka blir det ännu roligare, för då ska jag till Sverige, Norge, Danmark. Happyface.

Glad över att HD är över Halloween, jag är nämligen en av de få männsikor som avskyr halloween. Varför måste allt göras så skrämmande?


Haha, en riktigt rolig grej, vet ni vad det är? Klart ni inte vet.. Min mattelärare är programledare här och han fick läsa upp en lapp från oss elever. En av våra kompisar fyllde nämligen igår. Typ såhär lät det.

Tänk vilken dröm
Cecilia ****ström
att få fira sin 15e födelsedag på höstdagarna
*nåntingnånting*
Så grattis till dej från alla oss kristinestadsbor
"Matteläraren", du är väl med?



Äh, jag missade den filmen.. Tänk att få åka till London för att titta på Miley Cyrus!

Skrattar fortfarande åt Franziska.. Internt skämt..

Det enda tråkiga hittils var igår kväll, det är väl ingen som är riktigt intresserad av att sitta i kyrkan 22.30? Am I right or wrong?


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: ina

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 @ 16:18:53
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0