Gotta get a life

Fortfarande skola. Fast nu har jag modersmål, och håller på att skriva om bert-böckerna och Sören Olsson. S.v.å.r.t.

Snart slutar vi iaf, skönt de. Ensam hemma hela kvällen, TH kanske kommer till mej, who knows? Tyvärr regnar det där ute men life goes on. Rolig dag idag. Svart hål. Hahaha...


HLEVETE. Jääävla google. Fastän jag går in på google.se så går det automatiskt till google.FI.
Självmord.. Näänå, men emo-dator.

Längtar till på fredag. Och till på måndag - hela nästa vecka faktiskt.. Cuz, de får ni veta nån annan dag. Haggan hatar oss.

Peace out suckers.




Jag ska färga håret här nån dag. Helst färgen ovanför, men jag får se. Måste hitta the perfect color ♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0