Finsk reklam?

svenska bloggar brukar det väl inte finnas finsk reklam? Samma sak, på finska sidor finns det inte svensk reklam.
Men vad hittade jag inte nyss då? Anna Abreu's nya skiva. Johanna, minns du när vi va i vasa och dom ba spela AA HELA JÄVLA TIDEN? :D

Superhitti nyt puhelimessa. De betyder väl typ "Superhiten, nu i din telefon?"
Jag än nog den dåligaste finlandssvensken på finska. Om nån scrollade neråt såg ni att jag fick 5½ i senaste provet. Om inte så ser ni det här igen:




Dude. I suck. Dude? You suck too.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Missie- The One

sv: haha enj de e bra stå för din åsikt:)

2009-10-04 @ 22:03:40
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Missie- The One

sv: hahah emn dom är trångsynta :P ja gillar ju inte helelr alla program så vrf döma dom som är som mig ;)

2009-10-04 @ 22:08:09
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: silly

nae de märks att du inte e avis va ;) hahaha



men snälla du :), ja kör min egna stil och att du kopplar min blogg till kissie o alla de, ja de e ditt problem för ja skriver VAD JAG TKR! jag skriver inte vad de tkr och jag skriver inte som jag skriver för att irritera folk!



De har ju rätt när de skriver att de e kända :) jag e känd i norrköping med bloggen OCH

innan bloggen! så de e inget jag själv hittar på ;)



och att jag har bra självförtroende o att du stör dig på de rör mig inte i ryggen

2009-10-04 @ 22:10:46
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Djävulen.

palla förstå finska ;-)

Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-05 @ 02:27:19

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0