Euhm..

Även om jag har saker att göra kunde jag inte undgå att göra dehär "testet".

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på 'Next' knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!

1. Hur mår du idag?
Get up

2. Kommer du komma långt i livet?
So bring it on

3. Hur är skolan för dig?
Send it on

4. Vilken är ditt livs themesong?
Long Shot

5. Vilken är din livshistoria?
Make you mine

6. Hur ser din framtid ut?
It's all about me

7. Hur blir din morgondag?
Time of our lives

8. Vad är det bästa med dina vänner?
Single Ladies

9. Vilken sång beskriver dig bäst?
Dum Dum Diddle

10. Hur ser ditt liv ut just nu?
That girl

11. Vilken låt kommer spelas på din begravning?
This is home

12. Hur var du som barn?
Social Butterfly

13. Vem kommer du gifta dig med?
BoysBoysBoys

14. Hur ser världen på dig?
Respect

15. Vad tycker dina vänner om dig?
Love Story

16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
One of us

17. Kommer du någonsin få barn?
I know you want me

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Everything I'm not

19. Hur blir du igenkänd av folk?
Du är allt

20.Vilken är din livsfilosofi?
I gotta find you

21. Vad tycker dina föräldrar om dig?
Hasta la vista

22. Tycker andra att du är attraktiv?
Body Control

23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
Miss Independent

24. Hur ser du på sex?
Stand up


Hahah, jånää :) Den sista var ju lite bra ..

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: Emmelist

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag har DAGENS BLOGG tävling idag! Eftersom jag ligger på "mest aktiva" här på blogg.se så kan det innebära rätt så många nya besökare för dig om just DU vinner.



Annars får jag önska dig en fortsatt trevlig dag ;)



Kram!

2009-10-06 @ 14:30:34
URL: http://emmelist.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0