Upplevt lilla barndomen

Eller hur man ska säga.

Ni vet vad www.stallet.se är va?
Om ni inte vet får ni surfa in och kolla. Iallafall. Stallet.se var typ mitt liv för 4 år sen, varje ledig minut satt jag vid SS och försökte tjäna SP (stallpengar) och ni kan inte tänka er hur löjlig jag känner mig just nu när man tänker tillbaka.
Vet ni vad jag var mest glad över när jag fick min mobil?
"Yes, nu kan jag köpa SP vi mobilen". Ganska patetiskt..

Visst finns de folk som gillar SS men jag är inte en av dem.

För alla ointresserade kan jag säga att jag haft många olika stall:
__erika_
ziza___
nelavista
peeling
blont
och nu det senaste
browniees.

På browniees har jag faktiskt hundar värda över 700 SP.

Nej fyfan. Nu måste jag sluta innan jag fasnar i skiten igen ;)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: - - Anh Nguyen -

*svar:* haha aw tack! :)

jag var oxå, eller jag ÄR medlem på stallet.se ochj brukar logga in där ibland. har ju stallet outline ifall du ville veta haha (:

2009-06-30 @ 21:50:10
URL: http://anhnguyen.webblogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0