Prestentation a la syster

Såhär presenteras min sis sig på en sida:

Hej. Mitt namn är Vingle da Rådde och jag jobbar som påve i mellersta Ölland. Det är en fristående stat som ligger i Alkoholistan, en Union som är belägen under Atlantis. För en tid sen medans jag var upptagen med att dricka mej redlöst full i Närpes, bestämde sej diktatorn från de nordliga delarna av Knäppistan att ta över mitt place. Lite att jag vart fittig! Men, vi kom fram till att äta o sova är nått som är svårt att göra samtidigt så vi beslöt oss för att rula placet tillsammans, hon är ju ändå min syrra (jag) En av våra djupare funderingar låter såhär "Jagas kon av hönor?" Min favoritsport är tuggummispottning och jag gillar att hälla cola från ett glas till ett annat. Jag sysslar oxå på med att säga olika smarta saker som "Dom leta efter nån dom inte hitta. Säkert nån som har försvunnit."Det var allt för ikväll, sup i frid och titta in igen nästa vecka samma tid. God juli.

Background.
1. Påve i mellersra Ölland. Hon skickade åt mig: jag jobbar på det med jag läste det som jag jobbar som påve (?!)
2. Jag är diktatorn
3. Jag och sis bråkar ALLTID om vi inte ätit före vi pratat med varann.
4. Har ni sett Alvin? Han som äter och sover samtidigt. Vi fattar inte hur han gör ;)
5. Jagas kon av hönor. Kollade på AB en video om ett vilssvin som jagar en varg.

Yeah!

Bra om du orkade läsa allt ;D

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0