Morjens

Sitter hos syster och provr kläder, så nu har jag fyllt min garderob med lite nyagamla saker.
Sen försov jag mig imorse, så jag kom en halvtimme försent, whatever. Jag ska jobba nästa vecka också, har jag tur har jag pengar att betala halva systemisen då, M betalar andra halvan med pengar hon är skyldig mig. Förmodligen har jag den innan jag far till sverige och riga :D (för mig är riga som ett land)

äh, jag har andra saker att göra.

ps. jag har bränt mig rejält, ska visa en bild sen.
ps2. denhär datorn är jättesvår att skriva på, dethär inlägget tog en halvtimme att skriva xD en tangent är borta :P


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt
Postat av: johanna

Va kul att du köp en systemkamera! :) Vilket märk ha du tänkt de? :D

2009-07-19 @ 17:52:34
URL: http://muminlemonad.blogg.se/

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0