Jag kommer aldrig, aldrig bli

tonårsmamma.
Visst, grattis till de som är det men allvarligt. Jag har inget emot de som är de, de är fortfarande personer. Pappa tror allvarligt att jag kan och vet allting om bebisar, men kom igen. En 14 åring som vet allt om bebisar? Yeah, right. Linnéa är ganska jobbig men det är inte hennes fel. Pappa hade henne till fotboll 6-9 fastän hon ska ha mat kl 6 och 8, sen ska hon sova klockan 8. Och han kom hem nu. Hon skrek och skrek och skrek -> P fick panik och började härja åt mig. Jävla idiot.
Grattis till Ellamarie igen, men nu vet jag en sak. Jag skulle inte byta liv.

Hehe, nu kom jag och tänka. Om du blev gravid, skulle du
a. Föda och behålla barnet
b. Föda och adoptera barnet
c. Göra abort?

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0