Here we go again

Här sitter jag igen. Jag som ska stiga upp tidigt imorgon. Ändå sitter jag här klockan 01.45.
Lyssnade på Leighton Meesters nya låt, Body Control, ni vet? Min nya älskling :)

Sen har jag hållit på i 2 h för att gå igenom lite grejer som jag ska sälja på lopptorg nästa.. fredag?
Jag tror de är värt över 100 euro, och mitt mål är ju att köpa en systemis <3
Julia: Tack för lånet av din.
Hennes kamera var så jävla bra så jag måste skaffa en egen!

Justde, våra grannar kom ikväll. Slut på frihet.
Jaa, suprise. Jag bor på landet. Närmsta fast boende granne bor 500 m från oss, yippikayey motherfucker ;D

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0