Fy fäen

Usch. Verkligen usch. Jag mår så jävla skit. Jag kan inte säga att jag inte vet varför, för det gör jag. Tror jag.

Jag är inte riktigt motiverad att blogga, but hey, I'm addicted to it. Även om ingen läser. Förutom jag då.

Efter jag gjort allt, tog jag cykeln och piedade iväg till F. Satt där och pratade skit i enhalvtimme och sen drog jag järnet till skusin. Vad är det ni kallar småkusiner i sverige?
Joo, satt vi där och pratade skit en stund, tillslut bestämde vi oss för att åka och simma, fastän det regnade. Men de var inte så kallt. Tyckte jag iallafall.

Jag vet inte varför jag lägger punkt överallt. Det är bara så kul. Typ.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0