Don't even try

Fy fan, jag mår så jävla dåligt. Inte bara typ, oj jag har lite huvudvärk utan helst skulle jag vilja banka huvet i något hårt så jag svimmar, och sen vakna upp när allt är bra igen. Men de är inte logiskt. MItt huvud bankar så satans, mina knän svider, jag kan inte böja dem since de är så ömma. Jag fryser och har varmt samtidigt men ändå inte feber. Jag är inte trött men helst av allt vill jag sova. Jag har ont i magen men jag är inte hungrig.

Ingen förstår heller att jag hatar min pappa. Ni tycker väl att de kan man inte göra, men bara så ni vet. Jag kan det. Hela min familj kan det. Tips: Försök inte ens förstå. Man måste känna hela släkten för att förstå hur hemsk han är. Hälsovårdare och sånt kack fungar inte, de förstår inte hur vi har det. Onödigt att ens försöka förklara för dem. Vet inte ens varför jag skriver det här. Pappa slår mig inte eller något sånt. Han är mer, psykiskt elak och spydig. Han har aldrig lärt sig vara snäll. Varför skriver jag dethär? Ingen aning. Jag vill seriöst flytta hemifrån.

Jag hittar inga långa mjukisar så detta blev lösningen:


Mjuka shorts och ridstrumpor.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0