What goes around, dosnt come around

Ko. Svart ko. Finns det morkhyade kor.. Isf maste de finnas albino kor med. Undrar hur janesiska kor ser ut. (japanska + kinesiska, you get it)

Hoppsan. Nu kom de nan som bor har. Men jag ser dem inte, de ar morkt. Men jag tror de ar engelsmannorna, for de fattade ordet hej.

Vet ni hur javla mkt min syster skrattade idag pa Rimi nar jag sa:

- Undrar om de har korv i plasforpackning har

HAHAHAHAHAHA! NU FORST FATTA JAG DE ROLIGA (a) :D
Jag ar sa slut.

This kind of onodigt cack goes around in my head right now.

Hehe, nu slutar jag innan ni blit totalt sinnesforvirrade. Men hey! Man kan inte bli nat man redan e, you know!

Gonatt all you normal people.


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se Allmänt

Något att säga?

Vad kallas du?
Äru här ofta?

Haru en e-mail? (Bara jag som ser den)

URL/Du har väl en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0